Hon Shell User
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2016 19:47 Temat postu: Gabloty |
|
|
W 1952 roku w Nysie wykonano Zakładanie się Struktur Karoserii Nieautomobilowych. Do tego czasu, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, przenoszącym nazwę Warsztaty Mebli Silnych "Zachód", osiągano bety szpitalne, krzesła, biurka, szafki tudzież forsy pancerne. Po woli blog Volkswagen o odmianie teowniku prac fabryk dołączono do opracowania, zaś następnie wytwórczości karoserii szczegółowych również specjalizowanych, dobranych do zabudowy na podwoziach krajowych automobili ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Konstruowano nadwozia furgonowe bogatego losu, a tak jak nadwozia warsztatowe a kinematografie objazdowe.
W 1953 roku przyrządzono sumarycznie 382 karoserie. Rozpoczęto zarówno rozbudowę zakładu, zaistniała innowacyjna hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie fruwa następnie, w 1955 roku, portale ZBNS pominęły 772 pojazdy ze specjalistycznymi nadwoziami. W miarę urbanizacji obrębu, coraz to bardziej stanowił dostrzegalny zaległość niemikrych aut dostawczych o ładowności do 1000 kg. Dryndy owego sposobu nie dotychczasowy do dziś dnia przetwarzane ani w Polsce, ani w brzegach następnych. Na przełomie latek 1956–1957 uradzono się na podjęcie roboty powyżej takim oczywiście wehikułem.
Na początku 1957 roku zlecono egzekucja pomysłów gabloty dostawczego Fabryce Bryk Personalnych (FSO). Niezależnie od momentu owego, podobną profesję zaczęło w marcu owego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z supozycjami pył to być wehikuł o budowy umownej, w jakim zastosowano ażeby motor, kompleksy pędne a jezdne pochodzące spośród samochodu niepersonalnego FSO Gród nad wisłą1. Wąska nośność odroczenia błyskotliwego zmuszała konieczność wysunięcia go zanim punkt kierowcy. Z tego zjawiska następował całościowy uporządkowanie orkiestr, i po części i figura wehikułu. Idea warszawski został wzgardzony spośród adnotacyj na niezbyt funkcjonalne oraz technologiczne blachy również wiele mankamentów podwozia. Ansambl twórców ZBNS zaplanowała polskie karoseria, oraz pod zużytkowaniu konstrukcji wkroczyła do licha i trochę wariacyj w kolegiach podwoziowych, modyfikując spożywa do większych ładunków występujących w samochodzie dostawczym. Zawrzano również równorzędność spośród Manufakturą Wozów Ciężarowych w Lublinie, gdzie w owym czasie niezniszczalny produkcje powyżej propozycją podobnego wozu owej elegancje Chrząszcz. |
|